გადახდა და მიწოდების წესები

გაზიარება

გადახდის პირობები

 

iTechnics-ის ნებისმიერ ფილიალში პროდუქციის შეძენისას შეგიძლიათ ისარგებლოთ გადახდის შემდეგი მეთოდებით:

 

  • გადახდა ნაღდი ანგარიშსწორებით;
  • გადახდა საბანკო ტერმინალით; 
  • გადახდა საბანკო გადარიცხვით;  
  • გადახდა  სასაჩუქრე ბარათით; 
  • გადახდა ქულებით; 
  • გადახდა საბანკო განვადებით - ( საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, კრედო, სფეის ბანკი)

 

iTechnics-ის საიტზე ონლაინ შეძენისას შეგიძლიათ ისარგებლოთ გადახდის შემდეგი მეთოდებით:

 

  • გადახდა ონლაინ Visa / MasterCard - ბარათით;
  • ონლაინ განვადება - საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, სფეის განვადება,კრედო ბანკი.

 

კომპანიის რეკვიზიტები 

 

შპს "აიტექნიკი"

საიდენტიფიკაციო კოდი:    404900531 

იურიდიული მისამართი:     0186, თბილისი, პ.ქავთარაძის 1 

 

საბანკო ანგარიშები 

 

სს პროკრედიტ ბანკი          GE87PC0453600100002742 

სს თიბისი ბანკი                  GE14TB7947436080100002

სს საქართველოს ბანკი      GE02BG0000000341494900 

სს კრედო ბანკი                    GE45CD0360000013711477

 

დიდ მადლობას გიხდით ჩვენთან განხორციელებული შენაძენისთვის.

 

 

მიწოდების პირობები

 

iTechnics-ის ვებგვერდზე პროდუქციის შეძენის შემთხვევაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ადგილზე მიტანის სერვისით მთელი საქართველოს მასშტაბით. მიწოდება ხორციელდება ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. 

 

შეკვეთის მიწოდება   თბილისის მასშტაბით:

 

  • სწრაფი მიწოდება - 15:00 საათამდე შეძენილი პროდუქტის მიწოდება იმავე დღეს ხდება, ხოლო მიწოდების ღირებულება არის უფასო.
  • სტანდარტული მიწოდება  ხორციელდება 2-3 სამუშაო დღეში და არის უფასო.

 

შეკვეთის  მიტანა   საქართველოს მასშტაბით შესაძლებელია 3-5 სამუშაო დღეში.  მიწოდების ღირებულება კი შეადგენს 8 ლარს.  

 

მომხმარებელი ვალდებულია

 

დაუყონებლივ აცნობოს კომპანიას მეილის ([email protected]) ან ცხელი ხაზის (0322149090) მეშვეობით ქვემოთ მოცემული შემთხვევები:  

  • თუ გზავნილი სატრანსპორტო კომპანიისგან მიიღო დაზიანებული შეფუთვით;
  • თუ დაუზიანებელი შეფუთვით მიიღო დაზიანებული გზავნილი;
  • თუ შეკვეთა მიიღო შეცდომით;
  • თუ ვებგვერდზე შეკვეთას აქვს სტატუსი ჩაბარებულია და არ მიუღია გზავნილი;

 

ხოლო საკითხის დაფიქსირების შემდეგ კომპანია იზრუნებს ნებისმიერი ხარვეზის დროულად აღმოფხვრაზე.  

 

შენიშვნა: მომხმარებლის მიერ ზემოაღნიშნული ინფორმაციის მოწოდება  კომპანიისთვის უნდა განხორციელდეს ჩაბარებიდან 24 (ოცდაოთხი) საათის განმვალობაში,  წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია თავისუფლდება ყოველგვარი პასუხისმგებლობისგან.